\"Prvotně v roce 2017 by firma zaměstnala něco okolo 50 lidí, v dalších dvou letech by to mělo minimálně o několik desítek zaměstnanců ještě vzrůst směrem k roku 2019, kdy by chtěli dosáhnout finální velikosti svého závodu,\" řekl ČTK Rakušan.
Město s několikamilionovým příjmem za prodej pozemku v průmyslové zóně pevně počítalo už v rozpočtu na letošní rok. Prodej pozemků je pro Kolín důležitý, hospodaření města totiž dlouhodobě zatěžuje obří dluh, který vznikl při budování průmyslové zóny a bytů pro automobilku TPCA. Na konci tohoto roku by se měl dluh města pohybovat kolem 600 milionů korun.
\"Mateřská firma rozhodla stavět závod, rozhodla investovat v České republice, ale k tomu všemu, aby k tomu skutečně došlo, je ještě potřeba se dohodnout na veškerých podmínkách s vládní agenturou CzechInvest, s kterou momentálně firma Tsubaki vede jednání,\" dodal Rakušan.
Kolín má v průmyslové zóně k dispozici ještě 70 hektarů pozemků. Největší plochu v ní zatím zabírá automobilka TPCA.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
