Na provozní úrovni aerolinky umenšily ztrátu z více než miliardy na loňských 518 milionů korun. \"Loňská letní sezona byla zisková, v závěru roku navíc začala fungovat opatření restrukturalizačního plánu přijatého v září,\" řekl deníku mluvčí společnosti Daniel Šabík. Podle něj je celkový výsledek horší než provozní hlavně kvůli odchodům zaměstnanců, kterým se vyplácelo odstupné.
Počet cestujících loni ČSA klesl o pětinu na 2,27 milionu, hlavně kvůli ukrajinsko-ruské krizi. Na Ukrajině pasažérů ubylo o 60 procent, na ruském trhu o pětinu. I proto svých 17 letadel aerolinky od loňska směřují spíše do západní a severní Evropy, což se podle Šabíka projevuje pozitivně i ve výsledcích prvních čtyř měsíců letoška. Firma také tvrdí, že jí začal vydělávat dálkový spoj do Soulu.
Stávkovou pohotovost v ČSA vyvolal nesouhlas s návrhem kolektivní smlouvy, který předložilo vedení společnosti. Ve středu v poledne stávkovou pohotovost zahájili stevardi a letušky, dnes v poledne by se k nim podle zdroje ČTK ve firmě měli připojit piloti.
Stát v ČSA vlastní necelých 20 procent akcií, 44 procent má korejská Korean Air a 34 procent soukromá letecká společnost Travel Service. Zbylých 2,26 procenta drží Česká pojišťovna.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
