Uvedl, že ve všech případech půjde o investice v technických oborech, přičemž dva projekty navazují na průmyslovou minulost Moravskoslezského kraje. \"Jeden z nich, který hodně hýčkáme a o který se opravdu hodně snažíme, tak tam je to v rámci nových technologií,\" řekl ředitel CzechInvestu.
Ve všech třech případech jde podle něj o projekty s vysokou přidanou hodnotou. \"Pro nás je podstatné, aby zde vznikla báze lidí, dostatečné množství firem a následně jejich subdodavatelů, kteří budou udržovat bázi takových lidí, aby neodcházeli z regionu jinam a aby tady bylo snazší umisťovat investory a kraj se postupně zvedl,\" řekl Kučera.
Investoři zřejmě budou v regionu mít i oddělení pro vývoj. \"Ve chvíli, kdy se bavíme o vysoké přidané hodnotě, tak s vysokou pravděpodobností jsou tam vývojové fáze, které je nutné vždycky dělat v rámci té výroby,\" řekl Kučera. Neuvedl, ve kterých konkrétních místech by investoři své projekty vybudovali, ale nejde podle něj o projekty náročné na velký prostor.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
