V letošním roce silničáři opravovali levé rychlé jízdní pruhy v obou směrech dálnice mezi nultým a 2,7. kilometrem dálnice a dále pravý a střední pruh mezi 5. a 10. kilometrem v jízdním pásu ve směru z Brna do Prahy včetně sjezdu na Čestlice.
Oprava nebyla součástí takzvané modernizace nejstarší české dálniční tepny. Šlo o opravy lokálních výtluků, nerovností a trhlin ve vozovce a rovněž i o výměnu svodidel. V úseku rovněž silničáři použili nový druh asfaltu, který má tlumit hluk projíždějících aut.
Opravy dálnice za celkem čtvrt miliardy korun začaly loni v červnu a trvaly do konce září. Svedení dopravy do dvou zúžených pruhů si vyžádalo dopravní komplikace. Poslední souvislé opravy v tomto nejvyužívanějším úseku dálnice D1 se podle ŘSD odehrály v polovině 90. let. Od té doby silničáři pouze prováděli havarijní opravy.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
