\"Uzavření smlouvy je potvrzením dobré strategie podniku, který se chce intenzivně rozvíjet v oblasti vojenského průmyslu. Vzhledem k vojenské povaze zakázky pro renomovaného zákazníka jde o klíčový projekt pro další rozvoj spolupráce nejen v daném regionu,\" uvedl ředitel podniku Marek Špok.
Bývalý Vojenský opravárenský podnik v minulosti vyráběl a opravoval výhradně pro armádu. S úbytkem zakázek od armády po roce 1989 se ale postupně přeorientoval na civilní sektor, který nyní tvoří přes 80 procent jeho tržeb. Loni podnik například začal vyrábět vysokozdvižné vozíky pro německou společnost Linde Material Handling. Součástí strategie nového managementu, jenž do firmy nastoupil loni, je rozvoj podniku s návratem do vojenského průmyslu.
\"VOP CZ už dnes opravuje desítky tanků pro jiného soukromého zákazníka a nově se připravují další možnosti spolupráce na různých projektech jak pro vojenské, tak pro civilní účely,\" uvedl Bohuš. Podnik si hodně slibuje například od bezobslužného vozidla TAROS, které vyvíjejí jeho konstruktéři ve spolupráci s Univerzitou obrany v Brně.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
