V TPCA pracuje asi 3000 lidí, průměrná mzda dělnických pozic je tam přes 30.000 korun. \"Rok 2014 byl v historii TPCA velmi důležitým milníkem. V květnu jsme zahájili úspěšně výrobu druhé generace našich vozů, a to se také pozitivně podepsalo na našem hospodářském výsledku,\" uvedl prezident TPCA Kenta Koide. V roce 2014 prodala automobilka 203.000 automobilů, hlavními trhy byla Velká Británie, Francie, Německo, Itálie a Nizozemsko.
V roce 2015 by se v TPCA mělo vyrobit přibližně 220.000 aut. \"Evropský trh v segmentu malých vozů je velmi tvrdý a jsme rádi, že se našim trojčatům na něm daří. Víme však, že musíme pracovat na zvyšování konkurenceschopnosti našeho závodu v porovnání s evropskými automobilkami a už nyní pracujeme na tom, abychom v budoucnu byli připraveni na výrobu vozů třetí generace,\" doplnil výkonný viceprezident TPCA Javier Varela.
Loňské hospodářské výsledky už oznámila také druhá středočeské automobilka Škoda Auto. V roce 2014 zvýšila čistý zisk o 46 procent na 665 milionů eur, což je v přepočtu rekordních více než 18,4 miliardy korun. Tržby vzrostly o 13,9 procenta na 11,76 miliardy eur (320 miliard Kč).



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
