NHTSA automobilku obvinil, že ho o svolávání neinformovala včas a pravdivě. Problémy se získáváním informací prý měli rovněž majitelé svolávaných vozů.
\"Fiat Chrysler neinformoval majitele během požadovaných 60 dnů při sedmi svolávacích akcích,\" uvedl analytik NHTSA Joshua Neff při veřejném slyšení, které se zabývalo postupem automobilky při 23 svolávacích akcích zahrnující přes 11 milionů vozů.
Podle NHTSA automobilka postupovala příliš pomalu i v případě vážných závad, s nimiž jsou spojována úmrtí a zranění. Úřad poukázal podle agentury AP i na další pochybení, například na špatně provedenou opravu svolávaných vozů.
Automobilka přiznala, že její svolávací procedury mají nedostatky, a slíbila jejich zlepšení. \"Učíme se ze svých chyb,\" prohlásil viceprezident firmy Scott Kunselman, který má na starosti bezpečnost vozů a dodržování regulačních pravidel v Severní Americe.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
