ŘSD vypsalo v roce 2011 ve zjednodušeném podlimitním řízení dvě veřejné zakázky na opravu vozovky metodou remix mezi 19. a 93. kilometrem, zvlášť na směr do Prahy a zvlášť na směr do Ostravy. \"Snížil tím předpokládanou hodnotu pod limity stanovené zákonem a zadal tak dvě části ve zjednodušeném podlimitním řízení. Úřad prokázal, že předmět plnění je jeden funkční celek,\" uvedl Rafaj. Třetí zakázkou byla oprava vozovky na nájezdu na 34. kilometru.
\"Ve všech třech částech se jednalo o stavební práce na opravě vozovky. Zadavatel odeslal nabídky současně, stejně jako dělal současně další kroky, u zakázky malého rozsahu s odstupem necelého měsíce. Rovněž se stavělo všechno v listopadu a prosinci roku 2011 a všechny zakázky získal jeden uchazeč,\" uvedl Rafaj.
Celková hodnota činila 46 milionů korun a na takovou zakázku nelze využít podlimitní řízení, horní hranice je 20 milionů korun. ŘSD tak při rozdělení zakázky oslovovalo vybrané dodavatele, kvůli čemuž nemusel být vybraný nejvhodnější dodavatel.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
