Město vyšle do Německa malý tým, který bude s většinovými vlastníky o odkupu podílu jednat. Pověřený vedením týmu je Vokřál. \"Chceme zjistit cenovou relaci, za kterou je možné podíl koupit. Od toho se vše bude odvíjet, protože uvidíme, jestli na to město bude mít, nebo nebude,\" uvedl Vokřál, který nechtěl částku vůbec přiblížit.
Právě cena byla v minulosti důvodem, na kterém jednání o odkupu vázla. Posudky si nechalo vypracovat jak město, tak Messe Düsseldorf. Za jakou cenu se nakonec budou téměř dvě třetiny akcií prodávat, není zřejmé. Informace se dosud lišily až o stovky milionů korun.
Vokřál ale řekl, že ve hře jsou tři varianty. \"Město může podíl koupit samo a s managementem společnosti vytvoří koncept, jak dál areál využívat a více ho otevřít lidem, aniž se naruší veletržnictví. Pokud se s Messe Düsseldorf nedohodneme, budeme hledat finančního partnera, který by část podílu odkoupil. Jako město bychom si ale chtěli nechat většinový podíl, abychom měli vliv na chod firmy,\" uvedl Vokřál. Poslední možností by bylo hledání další veletržní společnosti, která by pomohla areál oživit a rozvíjet.
hor snm



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
