Hyundai se nyní potýká s různými nepříznivými faktory, mezi které patří silný kurz domácí měny a zostřující se konkurence na čínském trhu, uvedla agentura Reuters.
Automobilka ve snaze ukončit sérii čtvrtletních ztrát snižuje provozní náklady a výrobu v domácích závodech. Zároveň zvyšuje výdaje na podporu prodeje na zahraničních trzích, například prostřednictvím slev.
Hyundai je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou společností Kia tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Společnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
