V budoucnu by mohla být v podobě živých zvířat až třetina veškerého hovězího masa ve státních skladech. Třetina by mohla být v podobě konzerv a třetina v podobě mraženého masa.
Nákladné je podle Švagra především zamrazení a následné rozmrazení masa. To by u stáda odpadlo. Zásoby by se navíc nemusely pravidelně obměňovat. \"Pokud budou v blízkosti stáda jatka a takováto porážka dostane maximální přednost, může se maso v době krize dostat ke spotřebitelům do čtyř dnů,\" dodal prezident Agrární komory ČR Miroslav Toman. V příštím roce by se mohl uskutečnit pilotní projekt, který by zahrnul 1500 kusů skotu.
Podle Švagra by šlo o menší stáda dobytka roztroušená po celé republice. On sám by upřednostnil variantu, podle které by si stát pouze pronajímal od farmářů stáda, místo aby je sám vlastnil. Debata, zda by se nedalo v živém skladovat i kuřecí či vepřové maso, je zatím podle Švagra předčasná. Živé stádo používají podle něj jako státní rezervu například Slovinci.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
