\"Položení základního kamene chápeme jako oficiální zahájení všech přípravných prací. Zároveň to je jasný signál směrem k vládě ČR, regionálním partnerům a našim potenciálním zaměstnancům, že projekt továrny v zóně Triangle je pro Nexen Tire prioritou,\" popsal Pospíšil.
Ze závěrů ministerstva životního prostředí vyplynulo, že stavba nemá významný vliv na životní prostředí. Nyní je dalším krokem získání územního rozhodnutí a stavebního povolení. \"Na konci roku začnou přípravné práce a vlastní stavební práce po získání povolení během první poloviny roku 2016,\" uvedl manažer.
V době spuštění výroby bude v závodu podle Pospíšila pracovat přibližně 200 až 300 lidí. \"V roce 2020 počítáme již s tisícovkou zaměstnanců a během šesti let od zahájení výroby budeme zaměstnávat až 1500 lidí,\" zmínil manažer. Nejvíce podle něj bude firma potřebovat lidi na pozici operátor. Zaměstnance bude Nexen nabírat v několika vlnách prostřednictvím proplácených školicích programů, první z nich by se měl uskutečnit konci roku 2016.
Jihokorejská firma podle českých úřadů investuje do stavby přes 22 miliard korun. Kapacita záměru je 31.200 pneumatik denně, což je zhruba 11 milionů ročně. Hlavní tovární hala bude vysoká 15 metrů, kolem ní vznikne kancelářská budova, jídelna, centrum výzkumu a vývoje, kotelna, provozní budovy či sklady surovin.
Průmyslová zóna Triangle je napojena na rychlostní silnici R7. Leží na rozhraní okresu Louny, Chomutov a Most. V Ústeckém kraji je dlouhodobě nejvyšší nezaměstnanost v zemi a samosprávy si od investice Nexenu slibuje její alespoň mírné snížení.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
