Projekt tvoří dvě části. Ve východní části vyroste novostavba školy, která bude mít několik křídel a bude sloužit výuce obou stupňů základní školy a gymnázia. První nadzemní podlaží bude vyhrazeno pro kryté parkoviště se zásobovací částí, kuchyni, školní jídelnu a bufet, přístup na tribuny tělocvičny a blok odborných učeben. V druhém a třetím nadzemním podlaží budou učebny. Do obou západních křídel budovy budou v prvním podlaží učebny prvního stupně základní školy, prostory školní družiny a školní knihovny. Severovýchodní křídlo bude v obou patrech vyhrazeno pro pedagogický sbor.
Druhou součástí bude areál stávajícího zámečku Hadovka, k němuž chce investor přistavět knihovnu. Vedle postaví také nový multifunkční sál. Kromě zámečku, který až do roku 2013 sloužil jako rezidence kanadského velvyslanectví, zrekonstruuje firma stodolu a zahradní domek.
Západní křídlo zámečku bude sloužit dětskému klubu a jako hospodářské prostory, v přístavbě najde místo knihovna a učebny hudební výchovy. Ve východní části mají být prostory pro mimoškolní aktivity, konferenční sál i kavárnu. Ve stodole v jihozápadní části budou dílny výtvarných oborů, ateliéry kresby, sochařství a keramiky.
Investor chce začít stavět v lednu 2017, hotovo má být v červnu 2018. Před tím však potřebuje získat několik povolení. Kromě dvou územních rozhodnutí a tří stavebních povolení také souhlas s pokácením stromů a odstraněním starých staveb. Náklady na výstavbu v dokumentaci firma neuvádí.
Dominanta předlistopadové éry - Hotel Praha - zmizel z horizontu Dejvic loni v červnu. Areál hotelu získala PPF před dvěma lety. Bourání umožnil stavební úřad Prahy 6, demolice začala v lednu loňského roku.
Názory laické i odborné veřejnosti na bourání hotelu se lišily. Někteří architekti s demolicí nesouhlasili a hotel označovali za unikátní stavbu. Jiní oponovali, že šlo o průměrnou architekturu. PPF tvrdila, že stavba byla předimenzovaná a neekonomická.
Hotel Praha byl postaven na konci 70. let minulého století. Až do listopadu 1989 sloužil potřebám komunistické strany a československé vlády. Mnozí ho proto vnímali jako symbol předlistopadové éry.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
