Na konci loňského roku Billa v Česku provozovala 199 prodejen, meziročně jich sedm ubylo. Společnost v Česku zaměstnává 5657 lidí, meziročně o 100 víc.
Podle studie GfK Supermarket, Diskont & Hypermarket 2015 se mezi českými domácnostmi letos zvýšila obliba hypermarketů, jako své hlavní nákupní místo potravin a základního nepotravinářského zboží je uvádí 47 procent domácností. Je to nejvíc od vstupu hypermarketů na tuzemský maloobchodní trh. Loni hypermarkety preferovalo 43 procent rodin, v roce 2000 necelá čtvrtina.
Naopak mírně klesla obliba diskontních řetězců, které jsou nyní hlavním nákupním místem pro 23 procent domácností. Supermarkety si meziročně drží 17procentní podíl. Obliba menších prodejen klesla meziročně z 15 na 12 procent.
Supermarkety a hypermarkety dohromady představují 81 procent celkového obratu sítě potravin a obchodů se smíšeným zbožím. Zbývajících 19 procent připadá na tradiční obchody s plochou do 400 metrů čtverečních. Počet supermarketů se za posledních 15 let zvýšil z 900 na 1349, hypermarketů přibylo z 68 na 314.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
