Produkce největšího tuzemského výrobce Škody Auto se meziročně snížila o téměř dvě procenta na 487.925 vozů. Nošovická továrna Hyundai zvýšila naopak výrobu o pět procent na 215.311 aut a kolínská TPCA po loňském propadu rostla o 27 procent na 146.931 vozů.
Výroba nákladních aut reprezentovaná pouze Tatrou stoupla o 4,5 procenta na 535 vozidel. Produkce autobusů se zvýšila o 27 procent na 2821 vozů. Z toho Iveco zvýšilo výrobu o 24 procent na 2361 autobusů a SOR rostl o 62 procent na 433 vozidel. Jawa Moto jako jediný výrobce motocyklů zvýšila do srpna produkci o 30 procent na 1205 strojů.
Produkce tuzemských automobilek loni se zvýšila o 10,5 procenta na historické maximum 1,24 milionu vozů. Podle expertů by letos měla dosáhnout nového rekordu.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
