\"Cílem brněnského servisního střediska bylo zvýšení efektivity provozu, snížení provozních nákladů a urychlení procesu oprav. Těchto cílů se však podařilo dosáhnout intenzivní spoluprací se sítí servisních partnerů HTC. Z těchto důvodů se společnost HTC rozhodla ukončit projekt českého servisního střediska,\" uvedla firma. Opravy mobilních telefonů pro zákazníky z České republiky i velké části Evropy tak bude jako dosud zajišťovat autorizovaný servis VSP Data v Sezimově Ústí, dodala.
O zaměstnání v připravovaném centru HTC přišli technici, kteří se pro práci v něm zaškolovali. Dosud byli na nucené dovolené, pracovní poměr jim podle mediálního zástupce HTC Ondřeje Kuvika skončil v září. Jejich počet Kuvik neupřesnil. Poslední zaměstnanci připravovaného projektu přijdou o práci ke konci roku, dodal. Podle dříve zveřejněných informací firma stihla nabrat zhruba stovku pracovníků.
Agentura CzechInvest koncem srpna poté, co se objevily informace o výpovědích v HTC, uvedla, že zájem firmy o obří investici v Brně trvá. Společnost však podle mluvčí agentury Petry Menclové přehodnocovala své záměry ve světě a v Česku aktivitu přerušila.
V brněnské průmyslové zóně Černovická terasa mělo vzniknout první opravárenské centrum HTC v Evropě. Měla se zde opravovat velká část telefonů této značky z celého kontinentu. Ještě letos mělo brněnské centrum nabídnout práci až třem stovkám lidí. Halu pro centrum si HTC chtěla pronajmout od developera CTP Invest, smlouva ale nebyla podepsána. Investice nepočítala s pobídkami státu.
HTC byla kdysi největším světovým výrobcem chytrých telefonů z hlediska objemu. Její podíl na světovém trhu se ale během několika let propadl na jednotky procent. Firma v polovině srpna oznámila, že hodlá globálně snížit svou celkovou pracovní sílu zhruba o 15 procent a provozní výdaje o více než třetinu.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
