\"Momentálně, to je dobrá zpráva, žádné důsledky pro pracovní místa nejsou,\" uvedl Osterloh na dnešní závodní schůzi ve Wolfsburgu. Tento stav podle něj platí pro kmenový personál i pro smluvní zaměstnance. \"A existuje pevné odhodlání, že učiníme všechno proto, abychom práci zabezpečili,\" prohlásil také.
Osterloh ale také zdůraznil, že rozsah krize a její důsledky pro celý koncern nelze předvídat. Nikdo prý nemůže říci, jak budou zákazníci VW na skandál reagovat.
Skandál ale zasáhne zisky v klíčových automobilových divizích a také vyplácení odměn zaměstnancům, uvedl Osterloh podle agentury Reuters. Koncern bude podle něj muset projít všechny své projekty a investice.
Automobilka v září připustila, že podváděla v emisních testech u zhruba 11 milionů naftových aut. Je to největší skandál za 78 let její existence.
Mimořádné závodní schůze se podle údajů závodní rady zúčastnilo více než 20.000 pracovníků. Volkswagen zaměstnává po celém světě kolem 600.000 lidí, z toho zhruba 72.500 v centrále firmy ve Wolfsburgu.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
