Volkswagen minulý měsíc přiznal, že do zhruba 11 milionů aut s naftovým motorem po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s výsledky měření emisí. Z toho bylo pět milionů vozů hlavní značky VW. Tyto vozy nyní budou muset být opraveny.
Volkswagen již oznámil, že ve třetím čtvrtletí dal stranou na pokrytí budoucích oprav a dalších výdajů spojených se skandálem zatím 6,5 miliardy eur (176,2 miliardy Kč). Podle jednoho ze zdrojů velkou část těchto nákladů půjde na účet právě hlavní značky, která je největší divizí automobilky podle prodeje i podle příjmů.
Volkswagen se ke zprávě odmítl vyjádřit. Výsledky za třetí čtvrtletí firma zveřejní 28. října.
Největší skandál v 78leté historii Volkswagenu snížil cenu akcií automobilky o více než třetinu a donutil k odchodu dlouhodobého generálního ředitele.
Hlavní divize VW vykázala v pololetí zisk 1,43 miliardy eur. Zisk celé skupiny, jejichž součástí jsou také značky Audi, Porsche či Škoda Auto, činil 6,82 miliardy eur.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
