Silničáři přes noc pracovali na přesunu a úpravě mýtné brány. Řidiči neprojeli mezi Ostrovačicemi na 178. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru.
Ve směru na Prahu policie dopravu odkláněla na paralelní silnici druhé třídy a poté přes Ostrovačice zpět na dálnici. Po stejné komunikaci vedla také objízdná trasa v opačném směru. Podle policistů i silničářů je kapacita paralelní silnice dostatečná, aby zvládla mírný noční provoz.
Právě v noci ze soboty na neděli bývá na D1 nejméně automobilů. Přesto Ředitelství silnic a dálnic řidičům spíše doporučovalo, aby cestu odložili na nedělní dopoledne.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
