Zdroj dodal, že Vahland má jiný názor na strategii Volkswagenu v USA po emisním skandálu. Ve Volkswagenu podle Reuters nebyl k zastižení nikdo, kdo by se ke zprávě oficiálně vyjádřil.
Vahland byl pověřen řízením operací v Severní Americe v rámci změn ve vedení kvůli emisnímu skandálu. Podle dřívějších spekulací byl i jedním z kandidátů na funkci generálního ředitele celé automobilové skupiny.
Volkswagen v září přiznal, že do zhruba 11 milionů aut s naftovými motory po celém světě instaloval software, který umožňuje manipulovat s výsledky měření emisí. Skandál srazil tržní hodnotu podniku o třetinu, donutil k odchodu generálního ředitele společnosti a vedl k vyšetřování po celém světě.
V čele mladoboleslavského podniku má Vahlanda nahradit Bernhard Maier, současný šéf odbytu značky Porsche.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
