\"V sázce je důvěra veřejnosti. Potřebujeme mít na stole jasná fakta,\" poznamenala mluvčí. Je podle ní třeba jednoznačně určit, jaké přesně nesrovnalosti byly nalezeny, co je jejich příčinou, jakých aut se týkají, kde byly tyto vozy registrovány a jaká opatření automobilka přijímá, aby věc napravila.
Evropská komise hodlá věc otevřít ve čtvrtek na jednání s představiteli příslušných povolovacích úřadů v zemích osmadvacítky. \"Obecně se dá říci, že budeme plně podporovat národní šetření a související výměnu informací o výsledcích,\" dodala Caudetová.
Připomněla ale také, že komise má řadu nástrojů umožňujících zajistit, že automobilky respektují cíle pro emise CO2. \"Je mezi nimi i možnost pokuty pro výrobce. Ale skutečně nejprve musíme vyjasnit fakta,\" podotkla.
Firma v úterý oznámila, že nově zjištěný problém by se mohl týkat zhruba 800.000 aut, včetně škodovek. Podniku by mohl způsobit hospodářkou újmu kolem dvou miliard eur (54 miliard Kč).
Volkswagen již od září čelí skandálu kolem falšování testů emisí. Skandál se zatím týkal údajů o emisích oxidů dusíku a zahrnoval asi 11 milionů vozů s naftovými motory.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
