Automobilka prodala v říjnu v Jižní Koreji pouze 947 vozů. V září se tam její prodej snížil meziročně o 7,8 procenta na 2901 vozů. Jihokorejský automobilový trh je pátý největší na světě a prodá se na něm ročně přes 1,5 milionu aut. Naprostou většinu trhu však ovládají domácí automobilky v čele se skupinou Hyundai Motors.
Většina vozů, které Volkswagen v Koreji prodává, je vybavena naftovými motory. Volkswagen v polovině září přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí. Říjen je první celý měsíc, v němž by se tento skandál měl promítnout do prodeje.
Ve Spojených státech, kde se manipulace s emisemi zjistily, se skandál zatím příliš neprojevil. Prodej vozů Volkswagen tam v říjnu nepatrně stoupl, a automobilka tak stále silně zaostávala za svými konkurenty. Za prvních deset měsíců letošního roku jí prodej v USA klesl o 2,2 procenta.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
