Samotné tržby z mobilních služeb klesly o čtyři procenta na 13,6 miliardy Kč. Průměrný měsíční výnos na zákazníka klesl o 12 korun na 253 korun.
Počet mobilních zákazníků T-Mobilu se výrazně nezměnil a pohyboval se těsně pod šesti miliony. Více než 3,5 milionu zákazníků používalo některý smluvní tarif, 2,4 milionu volilo předplacenou službu. Průměrný měsíční podíl odcházejících zákazníků se mírně zvýšil o 0,2 bodu na 1,5 procenta.
Nejvýraznějšími dlouhodobými trendy v mobilním sektoru zůstávají podle generálního ředitele Milana Vašiny významný růst datové spotřeby a klesající měsíční útrata na uživatele. \"Naše klíčové priority jsou i nadále ve dvou oblastech: chceme nabízet nejspolehlivější mobilní služby, především pak se zaměřením na rychlá data, a přesvědčit firemní zákazníky, že jsme flexibilním, zkušeným dodavatelem, který dokáže uspokojit všechny jejich komunikační potřeby,\" dodal Vašina.
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996 a od roku 2002 je součástí mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
