Stávka palubního personálu začala v pátek a pokračovala v sobotu; v neděli běžel provoz standardně. Během prvních dvou dnů stávky se výpadky dotkly především spojů na kratší vzdálenosti, zrušeno jich bylo přes 800. Dnes byly ovšem až na několik výjimek zrušeny i dálkové mezikontinentální lety. Předpokládá se, že dnes neodletí asi třetina z plánovaných 3000 letů Lufthansy. Linky dceřiných společností Lufthansy postiženy nejsou.
Lufthansa se v posledním roce a půl potýkala především se stávkami pilotů, které společnosti způsobily škody v řádu stovek milionů eur. Ztráty z nejnovější stávky zatím společnost nevyčíslila. Pro palubní personál odbory požadují mimo jiné jednorázovou prémii k platu ve výši 2000 eur (54.200 Kč) a zachování stávajícího programu penzijního pojištění, který chtějí aerolinky omezit.
Lufthansa se v posledním roce snaží o snížení nákladů. Firma se obává, že při zachování současného stavu nedokáže v budoucnu konkurovat nízkonákladovým dopravcům a blízkovýchodním leteckým společnostem.
Dnešní stávka má na letištích ve Frankfurtu nad Mohanem a Düsseldorfu skončit ve 23:00, v Mnichově potrvá až do půlnoci. Pokud se vedení odborů s firmou nedohodne, bude stávka pokračovat opět v úterý ráno a může trvat až do pátku.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
