Úprava podmínek pro zřizování registrů s údaji o spolehlivosti a platební morálce klientů se do vládní předlohy dostala ve Sněmovně. Zákazníci by museli být pouze informováni o tom, že údaje o nich budou nebo mohou být v evidenci vedeny. Účelem registrů mělo být zlepšení informovanosti věřitelů o dlužnících a tím i ochrana dlužníků před předlužováním.
Předloha stanoví, že na letácích předváděcích prodejních akcí budou muset být i ceny nabízeného zboží. Pořadatelé by nesměli přímo při těchto akcích a ve lhůtě dalších sedmi dní přijímat od kupujících žádné peníze. Díky ceně na letáku by si lidé mohli předem zjistit, nakolik je nabídka výhodná. Rovněž lhůta pro zákaz přijímání peněz má kupující ochránit před praktikami takzvaných šmejdů. Na těchto akcích by navíc mohla Česká obchodní inspekce (ČOI) legálně bez souhlasu pořadatele pořizovat záznam a používat jej jako důkazní materiál.
Pravomoc řešit mimosoudně spotřebitelské spory by dostala ČOI a také nestátní organizace, které by vybíralo a na něž by dohlíželo ministerstvo průmyslu a obchodu.
Projednáním novely zákona o ochraně spotřebitele nynější schůze Senátu skončila. Senátoři se opět sejdou 2. prosince.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
