Livesport nejdříve na začátku letošního roku koupil 60 procent firmy, následně získal i zbylých 40 procent. Livesport dosud poskytoval výsledky jen sportovním fanouškům, nákupem Enetpulse rozšířil své podnikání i na globální trh se sportovními informacemi.
Enetpulse je zavedená značka s 15letou historií a 120 zaměstnanci. Mezi více než 160 firemních klientů společnosti patří například agentura Reuters, sázkové portály Sportinbet či Betfair nebo dánská národní televize TV2.
\"Poptávka po rychlých a ověřených sportovních výsledcích na webu i v mobilech rychle roste. Naše sportovní informace v reálném čase z více než třiceti sportů sleduje již šedesát milionů sportovních fanoušků z celého světa. V Čechách hledáme talentované vývojáře, kteří se na této expanzi chtějí podílet s námi. Ideálně by to měli být i nadšenci do sportu,\" uvedl dnes jeden ze zakladatelů a majitelů Livesportu Martin Hájek.
Livesport má v porovnání s konkurencí široký záběr sledovaných sportů. Konkuruje mu například SofaScore nebo ve fotbalových výsledcích Livescore.
Livesport je ryze česká firma a na trhu působí od roku 2006. Všechny své weby i mobilní aplikace, které k dnešnímu dni existují ve 30 jazykových mutacích, vyvíjí ze své pražské centrály v Nových Butovicích.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
