Koncern začátkem listopadu přiznal, že zhruba 800.000 jeho vozů vypouští do ovzduší více emisí oxidu uhličitého, než doposud tvrdil. Evropská komise poté automobilku požádala o podrobnosti a pohrozila jí pokutou kvůli vysokým hodnotám CO2. V dopisu z 9. listopadu komise Volkswagen vyzvala, aby podrobnosti poskytl do deseti dnů.
Volkswagen od září čelí skandálu kolem falšování testů emisí oxidů dusíku u naftových vozů. Nesrovnalosti ohledně emisí oxidu uhličitého zahrnují rovněž benzinové automobily.
Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) v září obvinila Volkswagen, že u vozů s naftovými motory používal software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že v celém světě software instaloval do zhruba 11 milionů aut, včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.
Volkswagenu dnes vyprší konečný termín, do kterého má kalifornským úřadům předložit plán na úpravu vozů umožňujících falšování emisních testů. Pokud koncern nepředstaví regulátorům ve Spojených státech uspokojivé řešení, budou mu podle agentury DPA hrozit postihy, včetně možného vyloučení problémových automobilů ze silničního provozu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
