Agentura Bloomberg s odvoláním na zdroje již v listopadu uvedla, že největší evropská automobilka si u bank hodlá zajistit překlenovací úvěr v takto velkém objemu. Jeden ze zdrojů tehdy uvedl, že automobilka v současnosti tyto peníze nepotřebuje a chce si pouze vytvořit finanční rezervu.
Reuters dnes s odvoláním na zdroje napsal, že Volkswagen se na podmínkách překlenovacího úvěru dohodl se 13 bankovními domy. Každý z nich prý nabídl poskytnout částku ve výši 1,5 miliardy eur či 2,5 miliardy eur.
Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) v září obvinila Volkswagen, že u vozů s naftovými motory používal software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že v celém světě software instaloval do zhruba 11 milionů aut.
Začátkem listopadu pak koncern přiznal, že zhruba 800.000 jeho vozů vypouští více emisí oxidu uhličitého, než oficiálně udává, takže má i vyšší spotřebu.
Automobilka si na počáteční opatření související se skandálem vyčlenila 6,7 miliardy eur. Další výdaje ve výši nejméně dvou miliard eur firma očekává kvůli nesrovnalostem v údajích o emisích CO2.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
