Hackenberga, který působil ve skupině Volkswagen tři desetiletí, nahradí Stefan Knirsch. Hackenberg byl odstaven z funkce spolu s dalšími dvěma inženýry, zodpovědnými za vývoj naftového motoru EA 189, který stál v centru skandálu.
Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) v září obvinila Volkswagen, že u vozů s naftovými motory používal software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že v celém světě software instaloval do zhruba 11 milionů aut, včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.
Největší skandál v osmasedmdesátileté historii Volkswagenu prudce srazil tržní hodnotu podniku o třetinu a donutil k odchodu generálního ředitele společnosti Winterkorna. Kvůli manipulacím je automobilka vyšetřována po celém světě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
