Podle Pelce trhy jasně ukazují trend rostoucí poptávky a dynamického vývoje v segmentu SUV. \"Z tohoto důvodu vyvíjí Škoda maximální úsilí k posílení své modelové palety v kategorii vozů SUV. Značka nebude nadále rozvíjet svoji pozici v segmentu MPV, nástupce modelu Škoda Roomster není plánován,\" řekl ČTK.
Strategické rozhodnutí ohledně nástupce modelu Roomster vychází podle zástupců automobilky výhradně ze situace na trhu a modelové strategie značky. Nemá souvislost s aférou dieselgate.
Ještě v září přitom neoficiální informace hovořily o příchodu vozu na trh do poloviny příštího roku. Škoda podle Pelce spekulace nekomentuje.
Škoda Auto zastavila v Kvasinách výrobu první generace Roomsteru po devíti letech letos v dubnu. Celkový počet vyrobených kusů nepřesáhl půl milionu. Roomster druhé generace měl mít mnoho společných prvků s novým Volkswagenem Caddy, který se vyrábí v Polsku. Ještě nedávno hovořila automobilka o jeho nasazení do poloviny příštího roku.
V příštím roce se naopak nejprve na ženevském autosalonu objeví koncept velkého sedmimístného terénního SUV od Škody a do prodeje by měl jít vůz na konci roku. Následovat by měla i verze kupé určená primárně pro asijský trh a také nový Yeti. V delším časovém horizontu, pravděpodobně v roce 2018, by se mohl objevit ještě další terénní vůz, malý crossover o velikosti Fabie.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
