Statistici v průzkumu zjišťují, jak podnikatelé a spotřebitelé odhadují budoucí vývoj své ekonomické situace. Rozdíl mezi pozitivním a záporným hodnocením v procentech je takzvané konjunkturální saldo. U podnikatelů z listopadové hodnoty 13,1 bodu stouplo v prosinci na 13,3 bodu. V případě spotřebitelů se ukazatel zvýšil ze třech bodů na pět.
Z jednotlivých podnikatelských oblastí stoupla důvěra jen ve vybraných odvětvích služeb, v průmyslu se meziměsíčně nezměnila a ve stavebnictví a obchodu klesla.
Před rokem činil souhrnný indikátor důvěry 11,6 bodu, což je o desetinu bodu níže než nyní. Důvěra podnikatelů proti loňskému prosinci stoupla o půl bodu a u spotřebitelů, u kterých byl loni indikátor důvěry 2,8 bodu, se zvýšila o 2,2 bodu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
