Podobný výkyv v ziskovosti zaznamenal dopravce i rok předtím, tedy mezi léty 2012 a 2013, kdy se hrubý zisk zvýšil ze 64 milionů korun na 2019 milionů korun. Předloňský hrubý zisk poté opět propadl na 70 milionů korun.
Travel Service patří do skupiny Unimex Group. Tu vlastní podnikatelé Jiří Šimáně a Jaromír Šmejkal. Od loňského října drží desetiprocentní podíl v dopravci čínská investiční společnost CEFC, která se rozhodla investovat kromě leteckého dopravce mimo jiné do nákupu podílu ve fotbalové Slávii, Pivovarech Lobkowicz Group nebo v mediálních skupinách Médea Group a Empresa Media. CEFC původně oznámila, že má zájem koupit téměř polovinu letecké společnosti.
Travel Service na trhu působí od roku 1997, je lídrem v charterové dopravě v ČR, na Slovensku a v Maďarsku, významný podíl trhu má v Polsku. Zároveň je spolumajitelem Českých aerolinií, ve kterých drží 34procentní podíl. Flotilu společnosti tvoří čtyři desítky letadel, pravidelné linky provozuje pod obchodní značkou Smart Wings. Firmy mají povinnost uvést hospodářské výsledky vždy do konce následujícího roku.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
