Případ se táhne už déle než deset let. Pokuty jsou za chování mobilních operátorů z let 2000 až 2003. Firmy se dohodly, že budou propojovat hovory zákazníků svých sítí jen přímým propojením ve stanovených bodech.
\"Jednalo se tedy o vzájemnou výhradní spolupráci, jejímž prostřednictvím si obě společnosti poskytly pro přenos hovorů mezi svými sítěmi úplnou ochranu před konkurenčními poskytovateli, kterými byl v té době například ČESKÝ TELECOM, a.s. či BT (Worldwide) Ltd.,\" uvedl Rafaj.
Podle něj si firmy rozdělily trh, což současně vytvářelo překážku pro přístup dalších telekomunikačních operátorů k poskytování propojovacích služeb účastníkům řízení.
Původní rozhodnutí ÚOHS vydal již v roce 2003, pravomocné o rok později. Sankce tehdy byly vyšší. Předchůdce Vodafonu měl zaplatit 4,5 milionu a T-Mobilu 12 milionů korun. Správní soudy následně devět let projednávaly žaloby proti tomuto rozhodnutí. Vydaly dohromady téměř deset rozsudků. Právní názor soudů antimonopolní úřad respektoval v nově vydaném rozhodnutí.
Související spor s pokutami pro Vodafone a dnešní O2 Czech Republic ÚOHS stále projednává.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
