Airbus dnes sdělil, že získal za celý rok čisté zakázky, počítané bez později zrušených objednávek, na 1036 letounů, o 29 procent méně než v roce 2014. Boeingu se však počet zakázek propadl o 46 procent na 768.
Největším výrobcem a dodavatelem letounů zůstal čtvrtým rokem po sobě Boeing; ten minulý týden sdělil, že počet dodávek hotových strojů loni zvýšil o pět procent na odvětvový rekord 762 letounů. Airbus posílil dodávky o jedno procento na svůj vlastní rekord 635 strojů.
Podíl dodávek Airbusu vůči dodávkám Boeingu klesl na 45 procent, což bylo minimum od roku 2002, uvedla agentura Reuters. Boeing výrazně zvýšil zejména dodávky širokotrupých letounů v čele s modelem 767 Dreamliner. Airbus chce tuto mezeru zacelit konkurenčním strojem A350, jeho dodávky ale začaly pomaleji, než podnik předpokládal.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
