Vítěz soutěže by měl zajistit kvalitní vlakové spojení mezi Bratislavou a Bystricí v nejbližších deseti letech. Na 230 kilometrů dlouhé trati bude provozovat denně minimálně osm vlakových souprav s kapacitou nejméně 530 míst na sezení. Částku, kterou bude stát provozovatele osobních vlaků na lince dotovat, určí soutěž.
Účast ČD v tendru potvrdil serveru mluvčí firmy Radek Joklík, další postup ale nechtěl komentovat.
Přepravu pasažérů ve vlacích na trase v současnosti zajišťuje státní Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK). Jízda po železniční trati, která neprošla výraznější modernizací, nyní zabere tři a půl hodiny a vlaky jezdí obvykle v dvouhodinovém intervalu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
