Celkový obrat podniku na čínském trhu stoupl ve třetím čtvrtletí jeho finančního roku o 23 procent na 964 miliard jüanů. Byl to nejpomalejší nárůst za více než tři roky, což souvisí s útlumem čínské ekonomiky. Alibaba se snaží vynahradit si útlum na domácím trhu expanzí v jiných oblastech.
Čistý zisk společnosti stoupl na 12,5 miliardy jüanů (47,1 miliardy Kč) z 5,9 miliardy jüanů o rok dříve. Akcie firmy, které se od předloňska obchodují na newyorské burze, vzrostly po zprávě o pět procent.
Alibaba chce vyrovnat zpomalování růstu výnosů z internetového prodeje nástupem do dalších sektorů a v poslední době expanduje zejména na poli médií. V listopadu se společnost dohodla na převzetí firmy Youku Tudou, která je považována za čínskou obdobu videoservisu YouTube, a minulý měsíc koupila přední hongkongský anglickojazyčný deník South China Morning Post. Podnik také začal expandovat do filmového průmyslu prostřednictvím spolupráce s hollywoodskými studii.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
