Větší z obou připravovaných projektů je zhruba 14 kilometrů dlouhá rekonstrukce D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem za zhruba dvě miliardy korun. Zbylých sedm kilometrů za 650 milionů korun připadá na úsek mezi Jihlavou a Velkým Beranovem.
Ředitelství silnic a dálnic zatím zprovoznilo první čtyři rekonstruované úseky dálnice D1. Další tři zůstávají rozestavěné z loňska. Během letošního roku chce ŘSD zahájit práce v dalších šesti uzavírkách, z nichž dvě představují zmíněné úseky. U části z nich předpokládá ŘSD během letoška zvládnutí pouze přípravných prací.
Celá rekonstrukce dálnice D1 mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru je rozdělena do 21 úseků. Celkové náklady oprav se odhadují asi na 14 miliard korun. Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
