Podle analytiků vyšší tržby ukázaly, že spotřebitelé před vánočními svátky rozhodně nešetřili. \"Domácnosti zůstaly při chuti k utrácení, přičemž jim do karet hrály jak stagnující cenová hladina, tak stoupající příjmy,\" uvedl hlavní ekonom UniCredit Pavel Sobíšek. To, že spotřebitelé utrácejí stále více, zřejmě potvrdí i prosincová data, která budou podle Petra Dufka z ČSOB nejspíše rekordní.
\"Češi dohánějí ve spotřebě to, co během posledních dvou recesí zameškali. Naše ekonomika má stále ještě hodně daleko do toho, aby se začala přehřívat,\" uvedl Dufek.
Za prodej pohonných hmot obchodníci v listopadu utržili meziročně o 12 procent více a za prodej nepotravinářského zboží o 8,6 procenta více. Tržby za prodej potravin se zvýšily o 2,9 procenta a za prodej a opravy motorových vozidel o 12,8 procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
