Rostly hlavně video a internetové služby, naopak pokračoval pokles předplatitelů pevných telefonních linek, uvedl generální ředitel UPC Frans-Willem de Kloet.
Loni v květnu odstartovala UPC interaktivní televizi Horizon s neomezenou videotékou My Prime. Horizon využívá přes 200.000 zákazníků UPC. V červenci byla spuštěna sdílená bezplatná Wi-Fi síť UPC Wi-Free, která je dostupná pro 450.000 zákazníků. Od září mohou zákazníci firmy využívat internet s rychlostí až 300 Mbit/s.
U konkurenční O2 využívalo televizi O2 TV 202.000 zákazníků, což je o desetinu více, než před rokem. Počet uživatelů pevného internetu stagnoval na 795.000.
V posledním roce zmodernizovala UPC své digitální služby ve 14 městech. V letošním roce se chce soustředit převážně na novou výstavbu sítí. Letos plánuje připojit více než 70.000 domácností.
UPC patří do skupiny Liberty Global.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
