Guvernér provincie Čang Čching-wej dnes novinářům řekl, že Che-pej bude do roku 2020 udržovat kapacitu výroby oceli do 200 milionů tun. Podobný závazek, totiž držet vývozní kapacitu pod 200 miliony tun, provincie učinila již v roce 2014 v době sílícího nátlaku, aby zarazila riskantní znečišťování ovzduší.
Loni podle čínských statistiků stoupla produkce oceli v provincii o 1,3 procenta na 188,3 milionu tun. Celková roční výrobní kapacita surové oceli v provincii činila ke konci roku 2013 podle posledních dostupných čísel zhruba 286 milionů tun. Má se za to, že skutečné číslo však bylo vyšší.
Čína se snaží snížit závislost na těžkém průmyslu, znečišťujícím životní prostředí. Země již počátkem února slíbila, že v příštích pěti letech sníží výrobní kapacitu u surové oceli. Také prý zakáže nové projekty v ocelářském průmyslu a bude likvidovat takzvané zombie ocelárny, což jsou podniky, které si již provoz nemohou dovolit, v chodu je však uměle udržují místní úřady.
Peking očekává, že v rámci úsilí o snížení přebytečné kapacity přijde o práci zhruba 1,8 milionu pracovníků v sektoru uhlí a oceli.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
