Vlaky Eurostar za celý rok přepravily 10,4 milionu pasažérů, což je zhruba stejně jako předloni.
Po listopadových teroristických útocích v Paříži podnik zaznamenal silný propad v počtu cestujících. V letošních prvních dvou měsících se ale čísla začala zlepšovat a rezervace na léto vypadají dobře, uvedl podnik v dnešní tiskové zprávě.
\"Po náročném konci roku 2015 se obchody zlepšují a vyhlídky na léto jsou optimistické,\" uvedl generální ředitel Nicolas Petrovic.
V železniční dopravě mezi Francií a Británií loni nastaly výpadky, když se běžencům na francouzské straně podařilo dostat se do tunelu pod kanálem La Manche. Společnost Eurotunnel, která spojení provozuje, požádala francouzskou a britskou vládu, aby jí nahradily 29 milionů eur, o které prý firma loni přišla zejména kvůli problémům s migranty.
Eurostar dnes také uvedl, že na trasy mezi Londýnem a Paříží nasadil osm vlaků e320, které přepraví o pětinu více cestujících. V příštích třech letech hodlá svou flotilu rozšířit o dalších 17 těchto souprav. Kapacita původních vlaků Eurostar je 700 pasažérů, u nových vlaků to je o 150 víc.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
