Fúze, kterou ještě musejí schválit regulační orgány a akcionáři, se má uskutečnit prostřednictvím výměny akcií. Současní akcionáři Deutsche Börse by ve sloučené skupině měli získat podíl 54,4 procenta, akcionáři LSE pak zbývajících 45,6 procenta.
Firmy předpokládají, že spojení aktivit přinese roční úsporu 450 milionů eur (12 miliard Kč). Deutsche Börse o fúzi s LSE usilovala už dříve, poslední pokus vzdala v roce 2005 kvůli tlaku ze strany svých akcionářů, kteří se obávali vysokých nákladů transakce.
Nynější dohodu o fúzi by mohly ohrozit mimo jiné konkurenční nabídky na převzetí LSE. Začátkem března signalizovala zájem o LSE společnost Intercontinental Exchange (ICE), která je majitelem newyorské akciové burzy NYSE.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
