Kofola se loni rozrostla o slovinskou skupinu Radenska. Další zásadní změnou byla dohoda o distribuci nápojů značky Rauch. Kofole roste i síť barů UGO se zdravými nápoji, jichž má už přes 60 a jejichž tržby se oproti roku 2014 zvýšily o desítky procent.
Generální ředitel Kofoly Jannis Samaras uvedl, že je rád za příznivé počasí, ale mnohem důležitější podle něj je to, že skupina i na tak vysoce konkurenčním trhu, jako je trh nápojů, dokáže růst. \"Kromě toho nepolevujeme ve snaze aktivně využívat nové příležitosti k růstu v okolních zemích,\" uvedl Samaras.
Kofola ČeskoSlovensko je předním evropským výrobcem nealkoholických nápojů. Má sedm výrobních závodů a zaměstnává 2000 lidí na Slovensku, v České republice, Slovinsku a Polsku. Loni Kofola své sídlo přestěhovala z Polska do České republiky, do Ostravy. K výrobkům firmy Kofola vedle stejnojmenného nápoje patří ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
