Výše tržeb byla ovlivněna kurzem koruny, burzovními cenami zájmových kovů i převedením některých zakázek v oblasti recyklace olova z klasického systému nákup-prodej na přepracování, kdy si rozhodující zákazníci sami dodají olověné odpady a odeberou finální produkt - olovo. Hospodářský výsledek společnosti podle Jarolímka loni zůstal na úrovni roku 2014.
Kovohutě vyrobily v divizi Produkty rekordních 2200 tun výrobků z olova a cínu. Dále bylo v podniku loni vyrobeno téměř šest tun drahých kovů, jako jsou zlato, stříbro, palladium, platina a rhodium.
Kovohutě Příbram jsou zpracovatelem odpadů s obsahem olova a cínu, výrobcem olova, jeho slitin a dalších výrobků, zpracovatelem odpadů s obsahem drahých kovů a odpadů elektrických a elektronických zařízení. Na vrátnici v Příbrami vykupují olověné baterie a odebírají elektroodpad, tužkové nebo zinkouhlíkové baterie pro ekologickou recyklaci. Firma také vykupuje a recykluje odpady z autovraků, například autokatalyzátory, kabely, cívky či plošné spoje. Recykluje i polypropylen z olověných baterií a dalších odpadů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
