Podle úřadu České dráhy snížily přepokládané hodnoty veřejné zakázky pod finanční limit stanovený zákonem a zakázku nezadaly v odpovídajícím druhu výběrového řízení. Místo toho uzavřely smlouvy přímo s firmami Pars nova a. s. a ŽOS Vrútky, a. s.
\"Obecným principem při vymezování předmětu veřejné zakázky je dodržení souvislosti z hlediska místního, funkčního, časového nebo technologického,\" uvedl Rafaj. V konkrétním případě podle něj měly České dráhy vypsat jednu větší zakázku, do které by se pak mohlo přihlásit více firem.
Oprávárenské práce na dvou typech podvozků podle něj nebyly natolik odlišné, aby je nemohla dělat jedna společnost.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
