Metro je čtvrtou největší maloobchodní skupinou v Evropě. Společnost v posledních letech prováděla restrukturalizaci a prodávala méně důležité aktivity, aby se mohla zaměřit na oblast samoobslužného velkoobchodu a řetězec obchodů se spotřební elektronikou Media-Saturn.
Skupina dnes uvedla, že rozdělení by každé ze sekcí pomohlo zaměřit se na vlastní aktivity a otevřelo možnosti pro další akvizice.
\"Je to logický další krok v transformaci skupiny Metro,\" řekl podle Reuters generální ředitel skupiny Olaf Koch. \"V posledních několika týdne jsme uskutečnili všechna možná přípravná opatření a jsme přesvědčeni, že to je proveditelné,\" uvedl také.
Divize samoobslužného velkoobchodu provozuje 750 obchodů v 21 zemích.
V České republice je skupina Metro zastoupena od roku 1997. Její divize Makro Cash & Carry ČR provozuje v Česku 13 velkoobchodních center.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
