Škoda Auto je součástí německého automobilového koncernu Volkswagen, který se nyní potýká s negativními dopady skandálu kolem manipulace s testy emisí naftových vozů. Francouzská prokuratura v březnu oznámila, že zahájila oficiální vyšetřování skandálu.
Odbyt celé skupiny Volkswagen ve Francii ale v prvním čtvrtletí navzdory skandálu vzrostl o téměř devět procent na 64.776 vozů. Volkswagen loni v září přiznal, že do zhruba 11 milionů aut s naftovým motorem po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí. Skandál se týká rovněž asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
