Společnost Tatra Trucks, která nyní automobilku vlastní, patří českým podnikatelům Jaroslavu Strnadovi a Renému Materovi. Ti Tatru získali v roce 2013 v dražbě, kam se dostala kvůli dluhům. V roce 2012 prodělala automobilka téměř miliardu korun a další 1,5 miliardy korun dlužila. Hlavním vstupním nákladem nových majitelů byla podle HN na jaře 2013 koupě pohledávek ve výši 650 milionů korun od dvou bank, údajně za méně než polovinu jejich hodnoty. Ještě v roce 2013 dosáhla Tatra zisku 170 milionů korun.
Předseda představenstva Petr Rusek řekl deníku, že za pět let chce firma do výroby investovat téměř 1,8 miliardy korun. Loni nabrala 180 nových zaměstnanců, letos přijme dalších 80. Nyní má Tatra Trucks zhruba 900 kmenových zaměstnanců a přes 600 pracovníků ve dvou dceřiných společnostech.
Automobilka Tatra vyrobila v loňském roce 858 vozidel, což bylo o 37 aut více než v roce 2014. Stejný počet vozů i prodala (v roce 2014 to bylo 850 prodaných aut). Letos chce firma vyrobit 1300 aut.
Tatra vyrábí kromě standardizovaných modelových řad i speciální nákladní vozidla na míru. Celkem 80 procent produkce automobilky jde na export.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
