Závod loni vyrobil 3728 autobusů, což přesahuje předloňskou produkci o více než 400 kusů. Nejprodávanějším typem autobusu byl Crossway, který se vyrábí od roku 2005. Loni se nejvíc vyráběl typ Crossway Pop, který slouží jako školní autobus.
Největšími exportními trhy loni byly Francie, Německo, Itálie, Slovensko a Ázerbájdžán. Podíl exportu na prodaných vozech činil 93 procent. V Česku firma dodala autobusy například dopravním podnikům v Brně a Ústí nad Labem nebo ČAD Blansko.
Společnost i nadále očekává růst. Ve svém vysokomýtském závodě plánuje výrazně zvýšit kapacitu výroby. Vybuduje novou výrobní halu, v níž bude umístěna mimo jiné další lakovna a svařovna. Lakovna růst ze stávajících 3225 skeletů ročně na 5050, tedy o více než 50 procent.
Firma zaměstnává více než 3100 lidí a dalších přibližně 1700 pracovních míst vytváří u subdodavatelů. Závod ve Vysokém Mýtě je největším výrobním závodem Iveco Bus, který patří skupině CNH Industrial. Iveco Bus zaměstnává více než 5000 lidí a druhý výrobní závod provozuje v Annonay ve Francii.
Podnik loni oslavil 120 let existence. Firma, kterou založil Josef Sodomka, se původně zaměřovala na kočáry, od roku 1925 vyráběla karosérie. Výrobou autobusů se začala zabývat v druhé polovině 40. let minulého století. Do roku 2007 se firma jmenovala Karosa.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
