Vláda dnes měla vybrat jednu ze dvou variant budoucí strategické průmyslové zóny v Přerově, které počítají se zachováním letiště nebo s jeho odstraněním. Podle odborníků je méně problematická varianta s letištěm. Naproti tomu scelení základny do jedné velké průmyslové zóny bez letištní dráhy by mohlo způsobit komplikace například z pohledu církevních restitucí či vybudování nového vojenského letiště jinde.
Při zachování letiště mají v Bochoři vzniknout dvě rozvojové plochy o rozloze 220 a 117 hektarů. Severní část bývalé základny by měla být nabídnuta pro běžné průmyslové využití a jižní pro letecký průmysl. \"V současné době je lokalita již nabízena agenturou CzechInvest ve variantě s letištěm. Jednání se vedou se čtyřmi investory, z nichž pro jednoho je přítomnost letiště zcela zásadní,\" stojí v předkládací zprávě ministerstva průmyslu.
Pro stavbu průmyslové zóny v Bochoři je důležitá rychlá dostavba chybějících dvou úseků D1 z Říkovic do Přerova a z Přerova do Lipníku nad Bečvou. Druhý z úseků se začal stavět loni, pro úsek z Říkovic je třeba vykoupit ještě část pozemků.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
